رسانه تخصصی بیمانا

مدیریت طرح، ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی

رسانه تخصصی بیمانا

مدیریت طرح، ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی

رسانه تخصصی بیمانا در زمینه مدیریت طرح و ساخت پروژه‌های عمرانی با مجوز رسمی از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و با هدف ترویج فناوری طرح و ساخت مجـازی(Virtual Design and Construction) در بسـتر سامانه BIM پایه‌گذاری شده است. در این رسانه که بعنوان اولین رسانه تخصصی دیجیتال با موضوع VDC منتشر میگردد، قصد آن داریم که با ارائه مقالات علمی، اخبار و گزارشات، معرفی کتب و نشریات، مطالب آموزشی و مطالعات موردی از پروژه‌های ساخته شده با استفاده از مفاهـیم طرح و ساخت مجازی، گامی هرچنـد کوچک در راستای ارتقای سطح علمی و فرهـنگ مدیریت یکپارچه طراحی، ساخت و ساز و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی کشور عزیزمان ایران برداریم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طراحی سازه های فولادی و بتنی درنرم افزار SCIA Engineer 16..

بیمانا: آخرین بروزرسانی این نرم‌افزار تحلیل و طراحی سازه‌ای، شامل 350 مورد ارتقاء با توجه ویژه به قابلیت‌های کاربردی می‌باشد.

نرم‌افزار SCIA Engineer 16 آخرین نسخه منتشر شده از این ابزار تحلیل و طراحی چند ماده‌ای می‌باشد. در این نسخه، بیش از 350 مورد ارتقاء، از جمله، افزایش قابل توجه ابزارهای طراحی سازه‌های فولادی و بتنی انجام شده است.

به گفته Hilde Sevens مدیرعامل SCIA، "این نسخه، همراه با یک لیست بلندبالا از امکانات اضافه شده که به کل چرخه مهندسی جهت می‌دهد، ارائه شده است. بخشی از امکانات اضافه شده به نرم‌افزار، برای حل مشکلات مشخص پروژه‌های خاص بوده است و بخش‌های دیگر، استفاده روزمره هر مهندسی را تحت تاثیر قرار می‌­دهد. بیشتر این ارتقاها، در پاسخ به درخواست‌های مشتریان انجام شده است."

طراحی سازه های فولادی و بتنی درنرم افزار SCIA Engineer 16.

تحلیل سازه‏

در بخش سازه­‌های بتنی نرم‌افزار، رویه‌­های جدید و بهبود یافته طراحی ستون‌ها و تیرها اضافه شده است (Eurocode2). همچنین یک ابزار جدید به مدل‌سازی قاب‌ها و دیوارهای برشی بتنی اضافه شده، و بعلاوه، طراحی پوسته و دال بتنی بهبود یافته است. در بخش سازه‌های فولادی، ابزارهای جدید برای طراحی اتصالات دو محوره و اعضاء سردنورد شده اضافه گردیده و المان‌های کف‌های مرکب(کامپوزیت) توسعه یافته است.

در بخش تحلیل، قابلیت‌های جدیدی در ارائه سه‌بعدی نتایج، و تحلیل پلاستیک، شامل خروجی‌های کرنش­‌های پلاستیک، کرنش‌­های مجموع، معیارهای تسلیم مورکولمب و Drucker-Prager اضافه شده است. SCIA، همچنین قابلیت برقراری ارتباط متقابل با Tekla21.1 و پشتیبانی از IFC برای ارتباط با Allplan و وارد کردن فایل‌های PDF به گزارش‌های مهندسی را فراهم کرده است.

  • ۹۷/۰۳/۰۲
  • بیمانا بیمانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی